동아일보 07/12/04
고객통찰에 기반한 지속적인 제품혁신
Continuous product innovation based on customer insight
규모를 통한 원가 경쟁력
cost competency through scale
기능적및 감성적 만족
functional and emotional satisfaction
대표적 제품
flagship product
디자인은 주요 구매 요인이다
Design is the key buying factor
목표시장및 경쟁구도
target market and competitive set
브랜드 인지도 및 시장위치 강화
strengthen brand perception and market position
수익중심의 안정적인 성장기반 확보
secure a foundation for stable growth based on profit
인터넷은 고객들에게 정보의 주요 근원지로 떠오르고 있다
Internet has risen as key source of information to customers
지속적인 차별화
differentiation in a sustainable way
최근 비즈니스 동향에 대한 이해
understanding emerging trends in business
고급시장개발
develop premium market
혁신과 디자인을 통해 고객가치 증대
enhancing customer value with innovation and design
LG전자 브랜드 차별화
differentiate LGE brand image
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